Duyurular

LİSANS - ÖNLİSANS ADAY ÖĞRENCİ

Uluslararası Öğrenci İkamet Başvuruları Hk.

09.01.2021

Değerli Öğrencilerimiz,

Öğrenci İkamet İzni başvurularının / uzatmalarının Uluslararası Ofis üzerinden yapıldığını bir kez daha hatırlatmak isteriz. Tüm yeni ve mevcut öğrencilerin ofis aracılığıyla başvuru ve uzatma başvurusu yapmaları gerekmektedir. Öğrenciler hiçbir koşulda kendileri için başvuruda bulunamaz ve belgelerini Göç İdaresi'ne teslim edemez. Şahsen yapılan başvurular reddedilmektedir.

Öğrenci İkamet İzninizin son geçerlilik tarihi ??yakınsa, lütfen ikamet sürenizi uzatmak için gerekli belgelerle birlikte Uluslararası Ofisi ziyaret ediniz.

Öğrenci ikamet başvurusu için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir:

- Geçerli İkamet İzni Kartı (sadece ikamet izni uzatma başvuruları için)

- Pasaport fotokopileri (ana sayfalar + son giriş damgası)

- Öğrenci Belgesi (Türkçe) (Öğrenci İşleri'nden veya OBS’den temin edilebilir)

- Sağlık Sigortası

- (4) biyometrik fotoğraf (Dijital kopyaları ile beraber)

- Başvuru Formu Dekontu (Başvuru yapıldıktan sonra ödeme yapılabilir) – Vergi Dairesi / Ziraat Bankası

- Muvafakatname + Doğum Sertifikası (Sadece 18 yaşının altında olanlar için – Tercüme Edilmiş ve Noter Tasdikli)*

Konu hakkında sorularınız olursa bize rp@halic.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz.