Duyurular
Ders seçimleri ve Kayıt Yenilemeler 7 Şubat 2018 tarihine kadar uzatılmıştır.
Eklenme Tarihi : 01.02.2018

2017-2018 Bahar Dönemi Kayıt Yenilemeleri Aşağıdaki Koşullarda yapılacaktır.

Kayıt yenileme tarihleri
 

  • Lisans/Önlisans Öğrencileri için: 29 Ocak-7 Şubat
  • Lisansüstü Öğrencileri için: 12 Şubat-16 Şubat
  • Herhangi bir mağduriyet yaşanmaması adına bu tarihler arasında kayıt yenileme işlemlerini yapmanız gerekmektedir.

Bahar Dönemi için Muhasebe kaydı yapması gereken öğrenciler,

  • Lisansüstü Öğrencileri (2017-2018 girişli paket programa tabii öğrenciler hariç)
  • Lisans/Önlisans Dönemi Uzayan Öğrenciler
  • Lisans/Önlisans Güz döneminde kayıt yaptırmayan öğrenciler yarı dönem kaydı yaptıracaklardır.
  • Lisans/Önlisans yıllık kayıtlanan öğrencilerin ders seçimlerini yapmaları ve danışman onayı almaları yeterli olacaktır Muhasebe işlemi yaptırmalarına gerek yoktur. Vadesi geçmiş borcu olanların ödemelerini tamamlamaları gerekmektedir.

 

Ödeme Koşulları

Ücret Bilgileri için tıklayınız.
 

Kayıt adımları

  • Otomasyon sisteminizden ders seçimi yapınız.
  • Danışmanınıza onaylatınız.
  • Vadesi geçmiş borçlarınız var ise aşağıdaki IBAN’a ödemenizi yapınız.
  • Öğrenci Muhasebesine giderek ödeme planı oluşturunuz.

 

Peşin Ödemeler

  • Peşin ödemelerde %5 indirim uygulanacaktır.
  • Dönemlik eğitim ücreti aşağıdaki IBAN numarasına EFT/HAVALE yapılabilir.
  • Dönemlik eğitim ücreti Üniversitemiz öğrenci muhasebesinde pos cihazı ile tüm kartlar aracılığıyla tek çekim yapılabilir.

 

Taksitli Ödemeler

  • Yarı dönem kaydı yapacak öğrencilerimize öğrenim ücretinin %25’i peşin diğer kalan kısmına World özellikli kredi kartlarına 4 taksit yapılabilmektedir.
  • Velilerimiz Öğrenci muhasebesinde işlem yaptırdıktan sonra KuveytTürk Bankası ve YapıKredi Bankası aracılığı ile KMH hesabı açtırabileceklerdir.

 

Kayıt için istenen evraklar

  • Öğrenci ve Velinin Kimlik fotokopileri hazır bulundurulması gerekmektedir.
  • Peşin ve peşinat ödemelerinin Üniversiteye gelmeden aşağıdaki IBAN numarasına Yapı Kredi şubelerinden HAVALE, diğer bankalardan EFT yapılarak yatırılması ve dekontların öğrenci muhasebesine kayıt esnasında teslim edilmesi gerekmektedir. (ATM kullanmayınız)
  • Senet imzalayacak kişinin Gelir Beyanı (4a hizmet dökümü veya maaş bordrosu vb.)

 

Üniversitemiz Banka Hesap Bilgileri

Yapı Kredi Bankası
Alıcı Adı : T.C Haliç Üniversitesi
IBAN NO : TR20 0006 7010 0000 0044 747099
Açıklama : Öğrenci Adı, Soyadı, T.C Kimlik Numarası

Kuveyttürk Bankası
Alıcı Adı: T.C. HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
TL Hesap No: 8400679 
IBAN NO: TR16 0020 5000 0084 0067 9000 01

Açıklama : Öğrenci Adı, Soyadı, T.C Kimlik Numarası